vrijdag 1 juni 2012

avond-4-daagse

Het zit er alweer op, de avond-4-daagse van dit jaar.
Mijn grote meid heeft er intens van genoten ook al had ze de 3de dag regen waardoor ze doorweekt thuis kwam.


2de avond pas had ik wat foto's gemaakt. Ik was het de eerste avond gewoon vergeten. Maar deze foto geeft denk ik wel duidelijk aan hoeveel lol ze wel niet had. Ik heb der zelfs zien huppelen !! En af en toe werd ze weer terug naar achteren gestuurd omdat ze te hard doorliep. Thuis vertelde ze me dat de juf zei dat ze moesten doorlopen dus ja dan deed ze dat. Bijdehandje hihi.


Zelfs aan het eind van die 2de avond kon ze nog lachen en ze had nog aardig wat energie over.

Vanavond was het dan de laatste avond.
Jade had vanmiddag geslapen en mocht mee gaan kijken bij der grote zus. Niet dat ze er wat van snapte... en de muziek die voorbij kwam was wel erg hard.


Het wachten duurde ook wel erg lang. Gelukkig had mama chippies mee.
Papa was er trouwens ook. Die was gelukkig op tijd klaar met zijn werk om even zijn sneut te laten zien aan Jamie zodat ze wist dat ook hij er was.



Ik moet zeggen: het viel erg mee met het snoep dit jaar. En ze werd gelukkig niet zo erg toegetakeld.
Zelf had ik haar een zakje chips gegeven en later heeft papa haar een soort portomonee tasje met slippers erin gegeven (zie je een beetje op de foto).

Ik had haar al wel gezegd dat ik bij de finish een cadeautje zou hebben voor der. Omdat het te lastig was om mee te lopen om haar nek.
Ze mocht zelf kiezen: of daar open maken of rustig thuis. Natuurlijk kan een kind niet wachten en geef der eens ongelijk. Na het openen was ze wel dolblij! Dat maakte mama natuurlijk weer blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt.


Zo en laten we nu maar hopen op een rustige ontspannen weekend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten