woensdag 30 mei 2012

Lekker bezig geweest

Vanmorgen een crea ochtend gehad.
Ik had eigenlijk andere plannen maar ach... dat kan ik ook nog wel morgen eventueel doen.
Wel had ik bedacht dat een poging ging doen om onze tuinbankje te spuiten met verf. Hij was al een tijdje geleden geschuurd dus hoefde hem alleen nog af te nemen en afplakke zodat ik kon beginnen.
Zo gezegd zo gedaan.

En terwijl laag 1 erop zat ben ik begonnen aan de bekleding voor Jade haar campingstoel.
Ik zag namelijk dat hij wel mega smerig was en hij begon te verteren. Heb het niet voor elkaar gekregen om het precies zo te maken als dat het was maar dat geeft niet. Ook is hij eigenlijk te breed geworden. Maar jullie hadden me moeten zien zitten buiten in me tuintje met me naaimachine en een uitgeklapte freem van een camping stoeltje hahhaa. Heb daarvoor wel steeds delen van me machine moeten halen, het voetje met verlenging en ook maar voor de zekerheid me naald
Maar resultaat is leuk geworden al zeg ik het zelf


Zo zag hij ervoor uit.
En zo ziet hij er nu uit:


We weten nu gelijk dat als we het nog eens doen dat ik hem echt smaller maak maar zeg nou eerlijk... Hij is er wel op vooruit gegaan toch?
Had dit stofje toevallig nog liggen. Heb het stof dubbel gedaan en net als bij het oude bekleding heeft deze ook een gevlochten plastic achterkant. Een tijd terug had ik bij de wibra zakken gekocht voor tuinafval. Daar heb ik dus 1 zak van gepakt en ook dat dubbel gebruikt. Zo is het stoeltje goed stevig.

Daarna nog gauw laag 2 over het bankje gedaan.
Vind hem zelf erg leuk geworden:




Hij was eerst helemaal zwart. Maar in de loop der tijd was het al flink versleten het kleurtje dus gelijk me kans gepakt om hem wit te maken.
Nu alleen nog 3 leuke kussentjes erop en hij is dan helemaal af (al is hij eigenlijk al wel af ).


Volgens mij heb ik mijn sla gevonden in de tuin hihi.
Nu nog even geduld om daar echt bevestiging in te krijgen.




En nu?
Nu ga ik maar eens het eten voorbereiden zodat we op tijd richting de avond-4-daagse kunnen gaan en op ons gemak kunnen eten


Gister nog gauw een broek van Jamie kort geknipt. Hij was toch al iets te kort. En Jade? Die bleek de oude zelf kortgemaakte broek van Jamie te passen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten