zaterdag 2 juni 2012

2 juni 2012

Zoals jullie al gelezen hadden heeft Jamie een cadeautje gister avond van me gekregen met dolfijnen. Haar kamer is namelijk een dolfijnen kamer en het stofje had ik nog liggen.
Afgelopen dinsdag had ik het al af, het was dan ook wel zo klaar. Kwestie van stof eromheen en nieten maar. Nu heb ik ze bij haar op der kamer gehangen. Staat erg leuk!


Wie weet binnenkort eens een poging doen om haar bureaulampje opnieuw te bekleden en dan natuurlijk ook iets met dolfijnen.

Vanmorgen toen ik met de meiden boodschappen ging halen, zagen we dat de kerk in onze wijk een soort rommelmarkt had. Zijn na de boodschappen dan ook gelijk even gaan kijken of we wat konden vinden. Je weet tenslotte maar nooit. En ja hoor! Het was raak voor mij!

Ik heb deze 3 kussentjes kunnen scoren voor totaal 1,50.
Ik wil ze opnieuw bekleden en eigenlijk ook betere vorm snijden. Dan heb ik leuke kussentjes voor een prikkie voor op me bankje buiten die ik pas geverft heb. moet dat bankje nog wel een laagje verf geven.


Ondertussen staat er een broeder in de oven zodat we morgen lekker brood hebben bij het ontbijt. Lekker met stukjes appel erdoor.

Nu nog kijken of ik wat energie over heb om nog wat te doen vanmiddag. Hoop het weekend nog wel even achter me naaimachine te kruipen. Dus wie weet. Misschien ga ik eerst nog even dat bankje voorzien van een laatste laag verf

En wat doen jullie vandaag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten