donderdag 14 juni 2012

son is shinning!

Wat een heerlijk dagje! We hebben totaal niet te klagen en al is het maar voor 1 dag zo lekker zonnig, het is heerlijk!

Daar boft Jamie wel enorm mee want die is op schoolreisje.
Voor het eerst dat ze zonder huilen weg ging gelukkig. Dat maakt het gelijk wat rustiger voor mezelf.

Vanmorgen dan maar eerst alle nodige werk gedaan, het huishouden. Daarna doen we niks meer aan het huis maar gewoon lekker genieten. En genieten doen we zeker!

Ik had nog wat aardbeien en kersen over dus die hebben Jade en ik heerlijk op zitten smullen.







Jade voerde mij af en toe een kers en nam ze zelf een aardbei. En we hebben nog over dus wie weet vanavond nog even verder snoepen.


Opa kwam ook nog even langs en hebben we gezellig een ijsje met elkaar gegeten.
Ik had de kriebels om naar de kringloop te gaan. Dus toen opa weg was zijn we gelijk gegaan.
En kijk eens wat ik vond: een leuke knipmode van 2007.
Achteraf zag ik wel dat er aardig veel vanaf maat 38 is maar wie weet kan ik wel wat op verzinnen want staan echt leuke dingen in.




Ondertussen ben ik al wel begonnen met de roos 5006 jas voor Jade. Maar ik heb toch besloten om op zoek te gaan voor een bijpassend stofje om hem wat op te fleuren of in ieder geval wat opvallender voor Jade te maken. Nu is hij wat te zoetjes en te lichte stof voor haar huidskleur. Sorry maar meer ga ik er niet over vertellen jullie zullen nog even geduld moeten hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten