woensdag 6 juni 2012

oude wordt nieuw

Ik had vandaag eigenlijk weinig energie maar toch wat gedaan.
Gister had al het idee om Jade haar comode kast te gaan gebruiken om mijn lapjes stof in te bewaren. Maar het leek me niet handig om dat op haar kamer te doen eigenlijk. Dus zo kwam ik op het idee om haar comode op de overloopje van de trap te zetten. Hoe moest ik dat alleen voor elkaar krijgen? Drie treden af met een kast... mmmm.
Maar door een vriendin kreeg ik de oplossing. Een dekentje eronder.


Oke kast is van haar kamer en staat nu op de gewenste plaats.
Eerst dan maar Jade der kamer beetje herinrichten. Tafeltje op de plek van de kast gezet en weer wat meer speelgoed op haar kamer.


Nu ik alleen de foto zie ga ik twijfelen om hem eventueel te verven, alleen of manlief dat ook een goed idee vind... Kan natuurlijk ook niet maken om alles te doen zonder zijn toestemming. Dit ook al gewoon gedaan haha.

Maar me lapjes passen er mooi in en kan nog bij kopen ook hahahah:




Ik had nog een paar leuke tuttige kopjes staan dus die erop gezet om een leuk plekje te creëren.
De kaart die ik van me moeder had gekregen voor me verjaardag had ik nog bewaard omdat ik die wel erg lief vond. Dus hup die er ook bij.




Het wordt nog wel eens wat hier in huize mees ;)

Maar wat ik ook niet mag vergeten en jullie waarschijnlijk best leuk zullen vinden is dat ik nog een leuke give away heb gevonden!!



Nieuwsgierig? Kijk dan even bij haar op de blog




2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je deelneemt aan mijn give-away, én voor de fijne reclame die je hier maakt! Ik kende jouw blog nog niet, maar ik word meteen volger hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Momenteel ben ik een poging aan het doen de roo 5006 jas te maken. maar het wil nog niet echt helaas. Maar als hij af is komt hij hier zeker op en weet nu al dat hij wel erg leuk zal zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen