zaterdag 23 juni 2012

ballonjas roos 5006


Het is zover!
Ik kan de roos jas aan jullie tonen!




Oke het duurde even maar het patroon vond ik niet mega makkelijk. Veel dingen die ik nog niet eerder had gedaan. Maar gelukkig wilde me schoonmoeder ook nog even helpen en heeft ze de paspelzakken voor me gedaan.
Het is een maat 104 maar zoals jullie zien valt hij vrij groot. Opzich niet erg want kan ze nog even lekker in verder groeien.

Gisteren ben ik nog even naar de markt geweest en heb daar een leuk stapeltje stoffen gescoord:


Links zie je witte rekbare kant, boven bloemen katoen, onder groene linne en recht tricot.
Het leuke vind ik nog wel dat de vlinder stof normaal op sites te koop staat voor 6,95 en ik hem op deze markt kraam voor 2,50 heb kunnen kopen p.m.


Met de rekbare kant wil ik een overjurkje maken. Had het in een oude knipmode gezien en was er helemaal verliefd op.
Hieronder zie je een duidelijkere foto van de kant


Deze avond gaan we naar een feestje waar ik best wel zin in heb.
Heb een leuk bloemetje gekocht voor ze en kon het niet laten om even een foto te maken van de roos want vind hem zo mooi!





6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie jas zeg!! Vind het stofje superschattig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De jas is prachtig geworden! Leuke stoffen heb je gescoord trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie op m'n blog! Je hoeft de strijkkralen niet plat te strijken. Een paar minuten (3-4) in de oven op 200 graden en dan smelten ze mooi plat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie meisje, met een prachtige jas aan ; erg leuk stofje gebruikt! Die gaat de show wel pikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie jas en wat straalt je docter!

    BeantwoordenVerwijderen