maandag 21 mei 2012

Geloof als een zaadje

De afgelopen tijd moet ik er steeds maar aan denken.
Het houd me bezig.

Ik weet dat God met mij bezig is, maar soms ben ik erg ongeduldig en gaat het niet zo snel als dat ik zou willen. Maar eigenlijk is het net als mijn moestuin. Alles groeit maar heeft tijd nodig. Ook onder grond groeit het wat je dus niet ziet. En zo is het met God ook. Hij doet alles op Zijn tijd en ook al merk je het niet altijd Hij is er.

Gisteren heb ik een stuk tuin onkruidvrij gemaakt om mooie plantjes te planten. Kwam zelfs nog 2 aardbeien plantjes tegen en die gelijk maar een mooi plekje gevonden. Maar ook daarin kwam ik God tegen. Al het onkruid in mij wordt verwijderd en ik wordt een mooi mens gemaakt.

Het geloof hoeft niet zo moeilijk te zijn het mag zo klein als een zaadje zijn en het groeit vanzelf groot. Als je het maar voeding geeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten