zaterdag 12 mei 2012

Stand van zaken

Het gaat goed met me moestuintje mensen!
De 4 brocoli plantjes slaan aan die al in de tuin staan, de wortelzaadjes komen uit en ook die van de tomaat!!



Ik weet nog niet of het gaat lukken met de wortel straks in de tuin maar dat gaan we vanzelf ontdekken. Ga de vakjes van de eierdoos wel los knippen dan en misschien dat ik nog wel de onderkantjes open ga knippen.

Verder ben ik deze week druk bezig geweest om een dekbedovertrek van een peuterbedje te vermaken naar een 1 persoonsdekbedovertrek. En het is gelukt! Foto moeten jullie nog even wachten want het is een cadeautje  voor Jade der verjaardag.

Gister waren me schoonouder er omdat ze morgen niet op Jade (en ook de mijne) feestje kunnen zijn. Jade is verwend met een mooi boek en daarbij een paar schoenen!
Zelf heb ik de nieuwe ottobre, knippie en 2 tweelingsnaalden gekregen! Heb al leuke patronen erin gezien die ik wil maken. En als het goed is komt vandaag me roos patroon 5006 (kleine maat) binnen. Dus kunnen straks heerlijk aan de slag, komt helemaal goed in huize Mees!

1 opmerking:

  1. Gaat goed zo te zien met de plantjes enne ik ben erg benieuwd naar de foto's van het dekbedje.

    BeantwoordenVerwijderen