maandag 28 mei 2012

Blad B rood of was het nou A rood patroon?

Laatste weekend gehad en kids gaan morgen weer naar school...
Maar het was een heerlijk weekendje!
Zijn lekker uit geweest richting me schoonouders. Hebben iedereen weer even kunnen zien.
Zo was mijn schoonzus er ook en had een stapel knippies meegenomen die ze van haar schoonmoeder had geleend. Man wat kreeg ik gelijk een spijt dat ik de knippie nr 1 van 2012 niet had gekocht!!
Diezelfde avond ben ik nog aan het tekenen gegaan voor een patroon die ik graag wilde hebben voor mijn meiden. Dus dan ook gelijk in 2 maten tekeken. Kom ik tegen het eind van het tekenen achter dat ik het verkeerde blad voor me neus heb en geen jurk teken maar een vestje... Toevallig ook wel in 2 maten getekend. Nou ja oke kwam mooi uit dat dat vestje ook wel leuk was.
Vanmorgen nog wel even het juiste patroon getekend in 2 maten. Gelukkig had me schoonmoeder genoeg papier liggen hahahaha.


Hierboven het resultaat. In totaal dus 4 patronen hahaha. Ben ondertussen wel op mp aan het zoeken naar het blad.


Jamie wil al lang een dolfijnen kamer en was daar dan al wel aan begonnen maar vergat steeds het doek op te hangen aan de muur voor haar. Dus tja nu het toch warm is en ik wist dat ze toch niet meteen ging slapen hebben we even voordat ik haar op bed legde, samen het doek opgehangen. Nu lijkt het meer op een dolfijnen kamer!


Gelijk kreeg ik ideën om wat te maken voor haar voor der kamer. Een memo bord met dolfijnenstof wat ik nog heb liggen. Hoe ik dat moet aanpakken weet ik nog niet maar wel dat ik het voor vrijdag af wil hebben want wil het haar geven als prijs voor de avondvierdaagse die morgen gaat beginnen.
Ik weiger deze keer snoep te geven. Hooguit een ijsje. Maar snoep krijgt ze genoeg voor tijdens het lopen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten