maandag 14 mei 2012

14 mei

De tijd gaat hard....
3 jaar geleden lag ik met me kleine meid in het ziekenhuis.
Gelukkig niks ergs hoor. Ze was geboren! Het kleine frummeltje woog 2500 gram precies!
Super trots dat we op der waren en gelukkig nog steeds kunnen zijn.


Gisteren hebben we haar feestje gevierd.
En nerveus dat ze was voor heel deze gebeuren pfff.

Ze stuiterde alle kanten op. en dan niet maar 1 dag ofzo.. Nee mevrouw had er al weken van te voren last van en hoe dichterbij het kwam hoe erger het werd. De avond voor haar feestje lukte het haar niet eens om te gaan slapen en was ze om 22 uur nog wakker.
En dan nog eens het verwarrende dat het ook nog eens moederdag toen ze wakker werd.
Het cadeautje wat ik van haar heb gekregen heb ik dan ook weer terug aan haar moeten geven haha.

Gelukkig had ik der wel verteld dat we het samen zouden vieren, haar verjaardag en de mijne samen.

Ze was mega verrast met een super groot cadeaut die buiten ingepakt stond voor haar


Haar "nieuwe" fiets! En gelijk kwam ze niet meer binnen maar bleef ze de hele morgen buiten in de tuin fietsen. Daar doe je het toch voor? Om te zien dat je kind er zoveel van kan genieten?
Ook kreeg ze het dekbedovertrek ter cadeau van ons wat ik had gemaakt


Sorry tot nu is dit de enige foto die ik ervan heb maar wordt vervolgd
En een skippybal van der grote zus (en nog cadeautjes van de visite).

Natuurlijk hoort er bij een feest ook een taart toch?
En deze dametje had al weken / maanden over een vlinder taart
Dus een vlinder taart kon ze krijgen met daarbij bijpassende cakjes:


Ik had trowuens precies genoeg cakjes over voor de tractatie op de psz. Dat scheelde mij dus weer werk! Super!

Zelf werd ik ook heerlijk verwend. Zo kan ik sla en radijsjes gaan kweken in me moestuintje, naar de bioscoop en nog eens leuk gaan shoppen en denk dat ik het voor me hobby's ga gebruiken.


Vandaag was mijn vader komen helpen om onze voortuin eens flink beet te pakken samen met mijn man. En ze vonden niet alleen onkruid in de tuin maar ook dit schatje:



Lief he?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten