woensdag 23 mei 2012

Vandaag was het MIJN dag!

Heerlijk zo'n dagje voor mezelf, echt een aanrader!

Eigenlijk begon het gisteren al.
De meiden werden opgehaald om bij opa en oma te logeren.

Het was mooi weer en had geen zin om thuis te zitten en rustig in de tuin zitten lukte me niet, te druk in me hoofd. Vond ook dat ik wat echt voor mezelf moest gaan doen. Dus ben hup op de fiets gestapt en lekker genoten van het zonnetje. Rustig aan richting het winkelcentrum gefiets waar mijn man ook werkt. Kon ik hem gelijk even hoi zeggen. Ik wist ook al dat hij eerder vrij zou zijn dus mocht hij eventueel al naar huis mogen dan konden we samen terug fietsen. Zo niet, dan niet.
Lekker even gewinkeld daar, maar dan ook echt even want werd na 20 min ofzo al gebeld door mijn man dat hij vrij was.
Wij zijn gelijk maar richting huis gegaan en toen de auto gepakt om naar een winkel te gaan waar ze een boel visjes verkopen. Omdat dat mijn man zijn hobby is gelijk wat visje meegenomen voor in onze aquarium.
's Avonds zijn we heerlijk wezen uit eten. Met de trein naar Rotterdam en lekker langs het water lopend richting Maria Bonita, een braziliaans bar-restaurant. Erg lekker! Zeker een aanrader.
Pas rond half 10 / kwart voor 10 zijn we weer richting de trein gegaan. Uiteindelijk waren we om half 12 naar bed gegaan. Ik was versleten maar had heerlijk genoten. Doet ook goed om eens weg te zijn zonder kids en echt aandacht voor elkaar te hebben.

Vanmorgen heb ik dan maar eerst uitgeslapen. En daarna ben ik weer de fiets op gestapt richting de stad. Even shoppen zonder kids. Ook veel rustiger! Ik moest nog wat nieuwe shirtje hebben vond ik.
Maar kwam uiteindelijk thuis met:
2 shirts
1 broek
schoolagenda (makkelijker ivm de vakanties van de kids)
oorbellen
bandjes voor in me haar

En zelfs later vond ik eindelijk een zonnebril!!!
Dat is altijd zo'n ramp. Het probleem is namelijk dat ik een smal gezichtje heb. Ik pas eigenlijk vooral kinderbrillen. Echt niet grappig! Maar heb er dus eentje kunnen vinden gewoon bij de trekpleister


Maar het knappe vind ik wel weer dat ik totaal niks heb gekocht voor de meiden!
Wel voor mijn man: zaadjes voor een bonsai boompje
Tja dan ook nog maar voor me moestuintje boontjes gekocht ahahaha.

Het was lekker zo zonder kids.
Maar toch ben ik ook wel blij dat ze weer in hun eigen bedjes liggen.
Alleen jammer dat Jade haar zonne-allergie weer opspeelt. Maar als het nu dit weer blijft raakt haar huid er weer aan gewend en hoeven we niet meer te deppen en hoeft ze geen spookje meer te zijn

1 opmerking: