donderdag 19 april 2012

to do list

Het wordt tijd dat ik eens een to do list voor mezelf maak.
Heb namelijk wat op me hals gehaald.
Ik heb een uitdaging op Sancho:
Iets maken voor koninginnendag 2012.
Maar mijn koninginnendag is wat dichterbij: 27 april.
De kids hebben dan een meester en juffen dag op school, een spelletjes dag. Met als thema "ik hou van holland". Eerst was het alleen voor Jamie dus dat was wel te doen. Maar kreeg nu een brief van de psz dat zij ook mee doen.. AAAAHHHH

Nou goed we gaan nog steeds de uitdaging aan.

Dus daar komt ie:
Oranje shirt voor Jamie
Oranje legging voor Jamie
Oranje broek voor Jade

En dan eigenlijk nog een lijstje wat ik graag zou willen maken nog:
Een rok voor mezelf
Broek van Jade afmaken (alleen elastiek nog erin en klaar)
Jurkje voor Jamie en vriendinnetje
Jurkje voor Jade
Leggings voor de kids
Een tricot jurk voor mezelf

We zullen zien wat we gedaan krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten