donderdag 26 april 2012

Not my day

Ja jullie lezen het al. Vandaag is het echt niet mijn dag...

Vanmorgen heerlijk gewinkeld en de dingen gekocht die ik nodig had.
Jade van de psz gehaald en alles klaar gezet om een pot vol brownies te maken.
Jamie van school halen en gelijk een vriendinnetje die bleef eten.
Ondertusen een pot vullen. Maar helaas, het paste er net niet in. Chocola kon er niet meer bij.
Oke dan maar weer naar de winkel en bij de marskramer 2 nieuwe potten kopen en deze zelf bakken.
Gelijk ook weer nieuwe cacao gekocht en 2 repen chocola.
Eenmaal thuis pot 1 aan het vullen. Alles zit erin (behalve de chocola) en hij is maar tot de helft gevuld! Heb ik weer! Nou dan amar het dubbele van alles erin. Dat ging wel maar weer dat de chocola er niet bij kon. Nou ja dan maar zonder chocola hoor!
1 gedaan en dan nu de volgende.


Maar toen bleek me weegschaal niet meer mee te willen werken.
Batterij misschien op of kuren? Oke we gaan alweer op pad...
Batterij gekocht (jee wat zijn die krengen duur!)
Maar helaas... Me weegschaal doet ngo steeds niet wat ik wil....

Dus of ik moet nu weer weg en een nieuwe weegschaal halen. Of even geduld hebben en straks nog eens proberen met deze weegschaal en hetzelfde doen als met de vorige pot.

Maar ik moet zo Jamie weer van school halen, dan haar naar dansles brengen, haar ophalen, eten koken.... En moet ook nog even het broekje voor Jade voor morgen af maken..

Pffff Ik ben gesloopt en wil gewoon even douchen het liefst en even verder helemaal niks. Ben gesloopt!
Misschien zeg ik het dansen gewoon wel even af zodat ik even zelf op adem kan komen hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten