dinsdag 17 april 2012

op zoek naar...

Nu ik de laatste tijd veel heb zitten naaien verveel ik me wat sneller als ik gewoon op de bank zit.
Zou weer graag wat willen maken maar heb een probleem: Ik weet niet wat!
Het liefst zou ik een jurkje voor Jade willen maken, maar dan wel eentje die ze nu al vrij snel aan kan. Misschien lange mouwen toch nog een idee?

Vanmiddag al even tussen me patronen gekeken maar nog niet echt wat gevonden.
Rokjes zijn ook leuk maar daar heeft ze er nog zat van liggen!

Stof mag ik even niet kopen ivm financiĆ«n. Maar heb nog wel wat stofjes liggen.  Dus mocht ik toch nog wat gevonden hebben wat ik wil en kan maken ga ik dat zeker doen!

Mocht iemand een leuk patroon idee voor me hebben...Graag!! hihi


Maar nu gaan we vanmiddag eerst maar eens naar de doktersassistente want me oor wil maar niet open gaan. Ben al een tijdje flink verkouden en sinds vorige week zit me oor dicht. Hoor er nu voor mijn idee dus echt niks mee. Dus ben benieuwd. Het is wel heel vermoeiend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten