donderdag 19 april 2012

streepjes

Ja het is me weer gelukt! Lang leve de naaimachine (niet de lock dus he!!)
Zoals jullie al eens gelezen hadden verveelde ik me wat meer. Dus ben op zoek gegaan om wat te doen.
Het is uiteindelijk een broek geworden voor Jade. Had nog een leuk ribstofje liggen en aangezien het weer toch niet echt nog meewerkt (wat zijn we toch verwend de laatste jaren).

Het was een quick patroon uit de bizzkids 2008.
Gewoon makkelijk beetje wijd zittend. Leek me wel wat.

Gister getekend, geknipt (ook uit stof) en door gerijgt en grotendeels al in elkaar gezet!
Ben er nu achter hoe je het doet... Gewoon je huishouden meer laten gaan en genieten van je hobby.
Vandaag hoefde ik alleen nog maar het elastiek erin te rijgen. Maar pfff wat een rot klus zeker als je elastiek blijft hangen zeg maar waardoor hij niet verder gaat.
Maar het is gelukt.
En Jade is er helemaal blij mee.
Dus heb ik iets wat van mijn to do list af kan.



Foto's zijn helaas niet helemaal top maar heb gewoon me moment gepakt aangezien ze niet meer zo dol is op foto's maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten