donderdag 26 april 2012

meester-juffen dag / koningendag outfit 2012

Oke ik heb niet helemaal mijn dagje.
Maar doordat ik het dansen van Jamie heb overgeslapen en 20 min heb kunnen slapen op de bank en heerlijk me zooi van de tafel had opgeruimd en gesmuld hebben van de brownie bij een lekker kopje thee, gaat het weer iets beter gelukkig.

Dus kan ik jullie ook nog leuke dingen laten zien.
Zoals sommigen van Sancho al op zaten te wachten: het oranje outfit van mijn meiden.
Morgen mogen ze het aan.



Oranje legging met een oranje shirt met lange mouwen.
Helaas ging het niet helemaal goed met het in elkaar zetten waardoor ik opeens allemaal gaatjes in het shirtje had. Maar gelukkig kwam manlief met het idee om er een vlaggetje op te zetten. Dit heb ik dan maar wel met de hand gedaan. Want stel je voor dat er weer wat fouts zou gaan.




Helemaal super is tie niet, maar goed het is voor koninginnendag en meester en juffen dag morgen. Dus goed genoeg.



En voor jade een simpel maar leuk oranje linnen broekje.
Is het geen plaatje?




Het is me dus gelukt! Heb in 1 week alles kunnen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten