zaterdag 11 februari 2012

weekend

Nadat de tuniek van Jamie klaar was had ik de smaak weer te pakken. Me hoofd weer vol met ideën.
Dus gauw weer wat stof gepakt en een volgend project gemaakt.
Tijdens het in elkaar zetten, of eigenlijk de taille band eraan te zetten, kwamm ik achter dat ik een fout had gemaakt. Moest de patroondelen 2x knippen en dat had ik niet gedaan. Daardoor geen plooirokje geworden maar vind hem niet verkeerd.  Hij valt nu nog een beetje lang maar dat kunnen we van de zomer bekijken hoeveel het moet worden ingekort.

Ondertussen weer iets nieuws begonnen: een soort zigeuner jurkje voor Jamie. Patroon komt uit de bizzkids, zoals zovelen van mijn werkjes. Ben nu eenmaal verliefd op de bizzkids.
Het wordt het rechtse jurkje.

Maar ook ik zoek nog wel eens wat op internet qua patronen en kwam dankzij Annemarie http://visjevisje.blogspot.com/ op het idee om nog een keer een rokje te maken van verschillende stofjes en stroken.

Dit weekend hoop ik, ondanks dat de meiden ook op het ijs willen, nog verder te komen met het jurkje en nog een beetje breien. Hoop met dat breien nu ook eens eindelijk wat verder mee te komen. Een ding scheelt, als het voorpand af is gaat het sneller aangezien de andere panden niet in kabel gebreid zullen worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten