dinsdag 21 februari 2012

Smullen maar!!

Gisteren heb ik een heerlijke dag gehad al was het wat drukjes.

Ik was even naar de lidl geweest om wandelschoenen te kopen die ze in de aanbieding hebben. Nou ik kan je zeggen: niet doen! Ze vallen veelste groot en zijn mega ligt. Mijn schoenen heb ik dan ook al gister gelijk terug gebracht en straks nog gauw die van mijn man terug brengen.

Gister ben ik de uitdaging aangegaan om zelf brood te bakken. Niet in een broodmachine maar gewoon in een broodbakblik in de oven. Het rijzen wilde alleen niet. Dus na een paar uur hem maar in de oven op 50 graden laten rijzen en dat werkte gelukkig wel. Het brood smaakt heerlijk! Alleen beetje jammer dat hij niet zo hoog is geworden.  Ach wie weet volgende keer beter. Het was tenslotte ook maar de eerste keer dat ik het probeerde.

Daarna gelijk begonnen aan de marokaanse kip. Die ik op
deze site heb gevonden.
Vooral Jamie is er gek op. Wij eten het dan simpel met brood. Lekker dippen in de saus en af en toe een olijfje erbij hhhmmmm. Gelukkig at Jade ook gezellig mee, al at ze dan niet de korsten. Oja het brood wat ik had gebakken was niet zo lekker erbij.
Vanavond hebben ze geluk. Want we gaan het weer eten aangezien er nog zat van over is. Alleen dit keer doen we er turks brood bij i.p.v. hollands brood. 


Sorry foto's heb ik er niet van kunnen maken, omdat mijn man een dag fotograveren was ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten