donderdag 23 februari 2012

kousjes

Tip voor klossen op je lockmachine die naar beneden afwikkelen..
Ik heb al een tijdje een lockmachine staan, maar goed mee werken kan ik nog niet. Kwam blijkbaar ook doordat mijn garen afrolde naar beneden waardoor de draad brak en vast zat. Maar ik wilde wel graag beter leren werken ermee en dacht dat ik er dan maar goed aan deed om nieuwe klossen te kopen. Maar dat was niet nodig! Op de markt kreeg ik het advies om een kousje aan de onderkant van de klos te doen zodat hij niet naar beneden afrold.
Ik heb het zojuist uitgeprobeerd en het werkt! Ik had wel gelijk 3 klossen van de markt meegenomen waarvan ik maar 1 had liggen.
Van vriendinnen op Facebook had ik al tips gekregen. Nog bedankt meiden! Daarvan heb ik er eentje gepikt. Ik ga 3 klossen gebruiken (kleur licht grijs) en voor de voorste naald doe ik in een kleur die ik nodig heb wat bij me stof past.



Dan even wat anders.....
Hebben jullie het al gehoord?
Bizzkids is gewoon gestopt met hun bladen uitgeven *snik snik*.
Zelf was ik dus best verliefd op. Maar gelukkig vond ik gister een ander leuk blad:


Ik heb er gelijk 2 stuks van besteld. lente/zomer 2011 en 2012.
Ik zag op de site van image zelf dat ze ook abbonementen hebben.. Dus maar even me man lief aankijken en vragen of het misschien een idee is voor mijn verjaardag hihi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten