dinsdag 28 februari 2012

Moed zakt naar mijn schoenen...

Het zit me even tegen. Zoals de meeste misschien al gelezen hebben ben ik bezig met een jurkje van de bizzkids te maken voor Jamie.
Opzich dacht ik dat het goed ging. Zelfs op de lockmachine gaat het goed. Maar nu zie ik wel dat ik voortaan beter geen naden eraan moet knippen als ik op de lockmachine wil werken. Heb nu namelijk dat de jurk veelste wijd is, vooral van boven...


Hij is nog niet af hoor, komt nog een strook onder, bandjes en een van dat rimpel gebeuren aan. Maar nu weet ik even niet goed hoe ik het moet aan pakken.
Er moet aan beide kanten zo'n 2,5 a 3 cm smaller worden.
Als eerste denk ik dat ik de rits er weer uit moet halen en dan 2,5 cm aan beide kanten aftekenen of doorhalen met naald en draad zodat ik weet waar ik moet stikken.
Baal er wel heel erg van eigenlijk want heb zoveel naalden verpest met die rits.



Met het breien gaat het wel wat beter gelukkig. Ben al zo'n 10 cm na boord! Dat houd in dat ik over 7cm ga beginnen aan de armsgaten.

1 opmerking:

  1. Die meisjes is gewoon een opstrijkplaatje ;)
    Heb ik hier vandaan; http://www.fashiondesignproducts.nl/fashiondesignproducts/default.asp?page=detail&Id=1621265&sid=r6DMK3VT63s7UdWe1yOEXobfefTiON

    Succes met de jurk!

    BeantwoordenVerwijderen