zaterdag 13 juli 2013

zomaar een dag

Deze dag ging anders dan ik gister in me hoofd had. Maar misschien was dat ook wel nodig.
Op 1 was na, heb ik het huishouden compleet laten liggen.

Van de week zag ik op facebook een pagina met allerlei soorten vlechten. Dat leek me nog eens leuk om te kunnen. Dus vandaag maar eens op zoek gegaan op youtube en uitgeprobeerd op de oudste dochterHet ging zelfs makkelijker dan ik dacht en mijn meissie straalde.

Natuurlijk ook maar gelijk wat ideeën op pinterest gezet. Ik kan dus meer dan ik dacht.

Aangezien de jongste gelukkig een middag dutje deed kon Jamie bij mij aan mijn werk tafel zitten om bij mij een kleurplaat in te kleuren terwijl ik bezig was achter mijn naai machine. Toen Jade eenmaal wakker was mocht zij even op de laptop.

Zaterdag is bij ons standaard patat dag. Maar ook daarin deden we vandaag een beetje anders. De meiden waren namelijk even heerlijk aan het buiten spelen. Daar mochten ze van mij gewoon heerlijk mee door gaan en kregen ze hun bord buiten.


Dat had duidelijk succes!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten