woensdag 17 juli 2013

broekenfase.....

Jamie was op zich wel blij met haar nieuwe jurk die ik laatst had gemaakt maar ze heeft hem nog geen een keer aangehad.... Toen ik haar voorstelde om die jurk aan te doen kreeg ik de opmerking:
"mam, ik zit in een broekenfase...." Tja ik geloof dat we met een echte puber te maken hebben.

Maar geen nood!
Ik had al in me hoofd dat ik een jumpsuit voor der wilde maken.

Toen ik laatst mijn verrassingspakket van de stoffenkraam ontving zat er een stofje bij die ik helemaal geweldig ervoor vond. Eigenlijk was het net te weinig stof maar aangezien ik te maken heb met een moppie die lekker slank is heb ik gewoon maar wat minder naad geknipt en de zakken kon ik nog uit een stukje zwart tricot halen die ik nog had liggen.





Ik dacht altijd dat ik het niks vond zo'n pak en zij zelf eerst eigenlijk ook niet maar nu we ze wat meer zien en ook leukere uitvoeringen ervan zien, gaan we ze steeds leuker vinden! Ja deze is wel geslaagd vind ik en ze vind hem nog lekker zitten ook dus helemaal top!

2 opmerkingen:

  1. Wat staat deze jumpsuit mooi bij jouw dochter !Door haar slanke lijntje kan ze de horizontale print erg goed dragen. Mooi gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel. Helaas zijn de bandjes niet goed gelukt en is het daar nu beetje kapot en de broekspijpen zitten te strak. mocht ik hem nog eens maken doe ik het anders. Denk dat ik dan eerder met tunnels zal werken i.p.v. smock

      Verwijderen