woensdag 10 juli 2013

Trumpet Flower dress uit ottobre 3/2012


Stil gezeten heb ik niet hoor.
Ik heb vandaag de Trumpet flower jurk af gekregen voor Jamie.
Hij valt eigenlijk nog iets te groot maar het is echt maar iets. Als ze er een hemdje of een topje eronder heeft steekt die erboven uit. Wat ik misschien zou kunnen doen zijn de bandjes iets inkorten, maar aan de andere kant.... ze groeit hard en het is maar iets. Dus dan laat ik het toch maar zo want anders is het zonde als ze hem over 3 weken al niet meer zou passen toch?




Vorige week heb ik eens het verrassingspakket besteld bij de stoffenkraam.
Niet slecht vind ik zelf voor dat prijsje. Ik was 10 euro ervoor kwijt (excl. verzendkosten) en kreeg er 10 stofjes voor. Oke niet allemaal even leuk en misschien ook niet stofjes die ik zelf uit zou hebben gekozen maar van de 10 zijn er zeker 7 die ik wel kan gebruiken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten