donderdag 11 juli 2013

probleem tegen gekomen uit de young image? ik heb het antwoord gevonden

Misschien dat er hier mensen zijn die ook het blad young image zomer edite van 2012 hebben?
Zouden jullie mij misschien kunnen helpen? Ik zou dolgraag het patroon Y1216 willen maken. Heb bijna alles er van getekend maar ik begrijp nou niet hoe ik patroondeel A moet tekenen.
Er staat geschreven: "knip op maat: A. Voor- en achterpas (knip 4 cm. naad aan de onderkant van de voor- en achterpas)."

Wie red mij hieruit? 




Ondertussen het antwoord gevonden op puur geluk. Ik ging namelijk eens googlen en toen kwam ik op hun site uit waar de fouten staan verbeterd.
Dus mochten er mensen zijn die er ook niet uit komen met sommige patronen van de young image kijk dan even hier .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten