dinsdag 9 oktober 2012

zij vragen wij maken?

Jade had alweer een tijdje geleden gevraagd om een rode jurk nadat ik haar rose jurkje had gemaakt. Tja dat gaan we blijkbaar nu al krijgen dat mevrouw eisen gaan stellen.
Mama was gek op een paar stofjes maar wist niet goed wat ik ermee moest doen. En dat strokenrokje van jamie met de aardbeien beviel me zo goed kwa maakwerk dat ik besloot en de jurk te combineren met een strokenrok.



Bovenstukje haalde ik uit knip 4 van 2012 en de rok gedeelte tekende ik dus zelf.




Ook al ben ik niet helemaal tevreden erover, me meissie is weer blij en wil hem niet meer uit (ai koud!)



Ik weet niet wat ik precies heb fout gedaan en of het zichtbaar is op de foto maar de achterkant vind ik niet heel netjes zitten. Of stel ik nu alweer te hoge eizen aan mezelf?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten