vrijdag 26 oktober 2012

time for me

Het weer tijd vond ik dat ik wat voor mezelf maakte. En daarvoor had ik jullie vorige keer al laten zien welk stofje ik had gekocht voor mezelf.

Het patroon komt uit de knipmode bijlage de winterstoffentrends. Geen idee bij welke die hoort maar staan leuke dingen in.

Zo had ik dus dit jurkje gevonden.
Heb hem dan wel wat aangepast want hij was voor mij als klein wijfie wel erg lang.
Kwam ver onder me knieĆ«n. Dus een jurkje van mezelf gepakt en erop gelegd om de juiste lengte te krijgen.
Oke hij is iets korter maar het kan nog wel vind ik.


Zit alleen nog na te denken over een oplossing voor het beleg bij de v-hals, want die flapt er nog regelmatig uit.

Maar ik kan er wel van alles bij dragen. Dat is het voordeel van dit stofje.
Een lange ketting, een lekkere sjaal....



of een dunne sjaal

  
En eventueel kan ik een keer een ander leuk kleurtje bij dragen.

2 opmerkingen: