vrijdag 12 oktober 2012

de rode jurk

Vorige keer liet ik jullie een leuk rood jurkje van Jade zien.

Hij was erg leuk al zeg ik het zelf maar uit ging me te moeilijk.
En dus haalde ik hem uit elkaar. Niet compleet hoor! Maar gewoon rok gedeelte eraf.



De rok gedeelte heb ik gewoon een taille band aangezet zodat ze toch een rokje heeft.

En heb weer een andere rok aan het bovenstukje van de jurk gezet.


Patroon komt uit de knip nr 4 model 16 alleen dus wat weg gelaten.

Maar ze is er mega blij mee, want der rok maakt een mooi rondje als ze draait dus kan ze heerlijk mee dansen.

Nog even een extra foto hoor want mevrouw begon opeens zo leuk te poseren. Heerlijk!!
Is het geen droppie? ;-)
 


2 opmerkingen:

  1. vindt persoonlijk de 2de jurk mooier dan de 1ste , past ook mooier en de dochter heeft intussen 2 nieuwe dingen !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt helemaal. Ze is ook erg blij mee en nu is de jurk volgens mij meer naar haar idee geworden. Vind deze ook mooier zitten. Was dan ook niet helemaal tevreden over de eerste versie.

      Verwijderen