vrijdag 19 oktober 2012

lang leven de markt

Vanmorgen was ik samen met een vriendin naar de markt geweest in Dordrecht.
Weer heerlijk kunnen neuzen tussen alle stoffen en leuke vangst gemaakt 


Ben er helemaal blij mee! En dat voor nog geen 20 euro totaal!


Zo heb ik nu 2,70 m rode ribcord, 0,50 m katoen, 1,50 m tricot, 2 m effen paarse ( beetje lastig te omschrijven wat voor stof het is in ieder geval beetje zwaar stofje) en een paars stofje met borduursel erop ( beetje glad dun maar niet doorzichtig stofje).

Met de rode ribcord met het katoentje wil ik een colbertje maken voor Jamie.
En voor Jade een jurkje van de rode ribcord. Of zal ik voor haar ook een colbertje maken? Ach eerst die van Jamie maken en kunnen we altijd nog beslissen.
Het tricot stofje wil ik een jurkje maken voor mezelf denk ik.
En de paarse stofjes wil ik gaan combineren voor een jurkje of zo voor Jamie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten