zaterdag 26 april 2014

hawai blouse



Morgen is mijn kleine neefje jarig en wat is er nou leuker dan iets geven wat je zelf hebt gemaakt.
Het stofje had ik al liggen en had ooit al eens gezegd er iets van te maken voor hem.
Nu was het de juiste tijd ervoor vond ik.
Helemaal tevreden ben ik niet maar vraag me af of je dat wel eens zal zijn als je voor een ander wat maakt of ik vraag gewoon net teveel van mezelf. Hoe dan ook, van elke keer leren we weer bij zullen we maar denken.

En nu maar hopen dat hij hem leuk vind (of zijn ouders) en dat hij hem ook zal passen.

2 opmerkingen:

  1. Hallo... bedankt voor je leuke reactie op mijn tas. en leuk dat je het ook probeert.. tja..ik gebruik geen patroon. Ik naai gaandeweg die tassen in elkaar en bedenk al doende hoe ik verder ga. Ik heb dus allerlei modellen gemaakt met allemaal verschillende manieren van ritsen verwerken en vakken maken. Ze zijn wel allemaal gevoerd en hébben allemaal een rits. Ik kan je adviseren om -als je van een patroon wilt werken- eens te googelen op tassen patronen, want ze zijn er wel. Lukt het nou niet... mijn tassen zijn te koop, dat bespaart je een boel moeite. Maar als je het zelf doet: geniet er dan van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ps. ik vind wat je maakt echt heel leuk. Gezellig dingen zitten erbij. en naaien kun je dus gewoon heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen