donderdag 3 april 2014

markt succes, brood bakken minder succes

De jas van Jamie zit in elkaar!!
Ik moet de mouw nog met de hand even dichtnaaien, knoopsgaten en knopen eraan en de boel doorstikken.
Maar daarvoor had ik nog knopen nodig en de juiste kleur garen.



Dus was ik vanmorgen even naar de markt geweest, gelijk ook maar bij de hema gekeken.



De knopen voor Jamie, de rits voor Jade haar jas, vlieseline van de hema (eens uitproberen of die wel blijft zitten) en nog wat leuke hebben dingetjes: sterretjes en biaise band.

Gister heb ik bij de gamma nog  jalourzie touw gekocht om paspel mee te maken. 
Geen idee of dat het juiste is, maar wie niet waagt.....


Aangezien ik gister geen brood in huis meer had maar nog wel een pak om brood te bakken,
wilde ik eens een poging doen. Brood moest 2x rijzen...
Maar tijdens die wachttijd gebeurde er maar niks!
Vandaag een poging 2 doen maar dan zelf de ingrediƫnten halen i.p.v. alles in 1 pak te hebben.

Mocht het me gaan lukken kan ik er eens mee gaan variƫren.
Heb namelijk lekkere recepten ermee gezien:
met noten, spekjes en rozemarijn, enzovoort

Geen opmerkingen:

Een reactie posten