vrijdag 25 juli 2014

lavendel scrub maken

Mijn oudste dochter is deze week een weekje met haar vriendinnetje mee op vakantie.
Ze heeft het zo leuk en vind het zo bijzonder dat ze mee mocht 

en dan de klik tussen de meiden zo leuk is, wilde ik graag een bedankje
maken voor de moeder. 

Nu vond ik op de blog van sanne sophia een manier waarop je zelf scrub kon maken.

Dat leek me nou nog eens een leuk origineel cadeau. Dus zo doende ben ik aan de slag gegaan.
Moeilijk is het zeker niet, kwestie van zout en olie. Ik heb olijfolie gebruikt maar volgende keer ga ik andere olie gebruiken aangezien olijf olie nog best een sterke geur heeft. 
Nu was het opzich niet zo'n probleem aangezien ik nog geur olie had staan en er lavendel bloemetjes door heen gingen. Wat ik wel ontdekte is dat ik de kleurstof even met water moest mengen zodat het zijn kleur goed af gaf. Maar paars werd eerder beetje blauw dus nog een kleur rose doorheen gedaan en kreeg toen de perfecte kleur.


Nu maar hopen dat ze ervan houd en hem lekker vindt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten