donderdag 22 augustus 2013

petticoat vraag

Ik loop al een hele tijd met het idee een petticoat voor mezelf te maken. 
Maar ik kom er niet over uit welke stof ik het beste kan gebruiken.
Er bestaat een echte petticoat stof voor. Die heb ik ook gevonden maar betaal je gelijk €12,95 per meter....
 Voor het bol staan zou de normale grove tule wel kunnen, maar dat lijkt me niet erg lekker zitten tegen je benen aan. Bruidstule dan maar gebruiken?

Jullie lezen het al....

Ik heb jullie advies nodig. Wat zou jij gebruiken en waarom?

1 opmerking:

  1. Wat je kunt doen is goedkope tule kopen en dan als laatste toch nog een voering na de tule. Zodoende heb je een beschermlaagje tussen de grove tule die inderdaad "krast" en je lichaam.
    Als je denkt dat de voering omhoog kruipt zou je hem zelfs met een steekje in de zoom vast kunnen zetten... Succes, ben benieuwd wat je gaat doen..

    BeantwoordenVerwijderen