maandag 14 januari 2013

nog steeds actief

Hoi allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik een berichtje heb geplaatst dus dacht ik zal jullie maar even weer van mijn activiteiten vertellen ;-)

Ik ben nog steeds bezig achter de naaimachine.
Zelfs met 2 projectjes: Een jurkje voor Jade waar ik nog knopen, knoopsgaten en eventueel lint omheen moet doen. En een vestje uit de ottobre voor Jamie. Ook die is al bijna af, dus gaat opzich best lekker.

Afgelopen periode heb ik ook nog leuke stofjes en sloopjes gekocht.


 Een mooie zachte fleece met uiltjes,
Een rib,
En een tricot voor mezelf









Katoentje wat Jamie uitkoos na het helpen in huis.


En de 4 sloopjes bij de zeeman vandaan.











Vanaf volgende maand kunnen we aan de slag voor de moestuin, het voorzaaien. Maar ik kon me niet inhouden en heb dus al het een en ander voorgezaaid. Geeft me het gevoel dat ik de winter al bijna voorbij is hahaha.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie stofjes...
    En een moestuintje... wauw, die zou ik ook graag hebben, maar hebben we geen plaats voor...

    BeantwoordenVerwijderen