zaterdag 22 december 2012

a lijn rok gelukt!

Sorry mensen nu even een berichtje zonder foto. Foto komt even ander keertje.
Maar het was me gelukt om de rok in 1 dag te maken!
Helaas was ik niet helemaal tevreden en snapte toen nog niet waarom.

Later zag ik het. De patroon beschrijving die ik had gevonden op internet klopt niet helemaal. 
De punten gingen recht naar beneden ipv dat het voorpand en achterpand een soort bochtje had.
Maar dat was te verbeteren wat is gebeurd.
Vandaag heb ik de voering erin gezet want anders blijft het toch wel erg aan me legging plakken.
Dus ik ben ook klaar voor kerst!

Nu nog een broek van jamie verbeteren die ik gisteren voor haar gekocht heb.
Ze is zo smal dat ik de taille los heb moeten maken en het elastiek strakker moet gaan doen.
Ik ga me best doen om van de taille band een tunnel te maken. Nu maar duimen dat het lukt want het is een hele leuke zwarte ribbroek wat zo leuk bij haar colbertje past.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten