maandag 26 november 2012

Help!! foto's op de blog

Hier en daar kom je het tegen, mensen die geen foto's meer op hun blog kunnen plaatsen omdat hun opslag vol zit. Ook heb ik dan wel wat oplossingen gelezen bij mensen maar ik snap er geen biet van.
Daarom toch zelf ook nog even een berichtje voordat ik jullie mijn nieuwste creaties ga laten zien.

Is er hier misschien iemand die mij duidelijk (zo simpel mogelijk) kan uitleggen hoe je kan zorgen dat je toch lekker veel foto's op je blog kan zetten? Ik had al gelezen van eerst verkleinen ofzo een ander had het over om bij google+  aan te melden. Maar heb geen idee hoe dat nou allemaal in elkaar zit.

Dus wie o wie kan mij helpen?

3 opmerkingen:

  1. http://lekkercreabezig.blogspot.be/2012/11/gelukt_26.html

    Hier staat de oplossing.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus als ik het goed begrijp mogen foto's niet groter zijn dan 800x800 (breedte x hoogte) ??
      Heb een site gevonden waar ik eventueel kan aanpassen maar raak even in de war door die breedte en hoogte op de site www.fotoaanpassen.nl

      Verwijderen
  2. Ik heb de melding van teveel foto-ruimte al eens gehad en sindsdien verklein ik alles als volgt:
    klik de rechter muisknop op de foto (die in je mapje staat), kies ´send to´, kies ´Mail recipient´. Daarna kan je de grootte kiezen. Bij ons opent daarna Outlook waarin de verkleinde foto´s als bijlage in een nieuwe e-mail staan. Die kan je dan kopiĆ«ren en plakken in je map met foto´s. Kijk alleen uit met kopieren, dat je de originelen niet vervangt als je dat niet wilt want dan heb je alleen nog maar de verkleinde versie.

    BeantwoordenVerwijderen