vrijdag 14 september 2012

terug achter de naaimachine

Zoals ik al zei: Ik heb me naaimachine weer gevonden.
En in 2 dagen heb ik gelijk 2 dingen kunnen maken

 
Deze had ik al wel eerder gemaakt maar die was toen voor een vriendinnetje van Jamie. Hij valt misschien iets te groot maar wie weet valt het mee als we er een shirtje met lange mouwen onder doen. Patroon komt uit de Young Image zomer 2012

 
Weten jullie dat jurkje nog waar ik niet uit kwam? Dat jurkje bestaat niet meer.
Uit het jurkje kon ik de mouwen van deze bolero knippen. Ik had nog wat stof over en kon daar het voor en achterpand uit halen. Dit patroon komt uit de bijlage van de knipmode uit het jaar 2006
 
 
En het volgend patroon is al geknipt, zowel uit het papier als uit het stof. Jade had een wens die die gaan we eens proberen te vervullen.

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi geworden zeg!! Schattig jurkje en de bolero is top! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje Maddy!
      Die bolero is ook absoluut eentje voor herhaling vatbaar. Heb het getekend patroon nog kunnen bewaren dus scheelt ook weer tekenen voor de volgende keer

      Verwijderen