donderdag 5 juli 2012

oei het groeit ;)

het naaien wil niet helemaal lukken, te warm denk ik en te druk in me hoofd en te enthousiast over me moestuin die het best goed doet al zeg ik het zelf.
Wel blijft mijn tomaat plantjes achter die ik had gezaaid. Maar ben erachter hoe het kwam. Het zat in verkeerde aarde waar ze geen voeding uit konden halen.
Dus vanmiddag gauw in andere aarde gestopt en nu maar hopen dat ze nog een flinke groei maken zodat we van de zomer toch nog tomaatjes hebben.
 



En zo ook gelijk de aardbeiplantjes gedaan die ik had gezaaid want die zaten ook nog in dezelfde aarde

Maar het leukste vind ik dit:

De eerste kroppen broccoli komen eraan!! Ze zijn nog innie zoals je ziet maar het maakt me wel mega vrolijk! Nu maar hopen dat ze nog even kunnen staan totdat we terug zijn van vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten