zaterdag 7 juli 2012

kant

Gisteren was ik al begonnen aan het kanten jurkje.
Vond het doodeng! Want als je een fout maakt en je moet tornen...
Het is inderdaad ook wel gebeurd dat ik fouten maakte maar het is gelukt!




Op mijn stof zat geen boogjes rand en daarom heb ik er een kant randje onder gezet op de plaatsen waar normaal de rand zou komen te zitten.
Ik heb het "hulp" jurkje er even onder gedaan om een betere beeld te kunnen geven van het jurkje. Die moet ik nog wel een keer aanpakken maar zie maar niet hoe ik het moet doen.
Maar dit overjurkje is goed gelukt.
Wie weet nog een keer een mooi satijne lint omheen maar is misschien niet eens heel noodzakelijk.
Het werd gemaakt met de engelse naad. Dat gaf wel de mooie afwerking vind ik zelf. Moest er wel even bij nadenken.

En nu maar hopen dat ik gauw de oplossing vind voor het onderjurkje zodat ik het samen kan gaan dragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten