maandag 5 maart 2012

Liebste Liefste Lovely


Deze award wordt uitgereikt aan bloggers met minder dan 200 volgers
om ze eens extra in het zonnetje te zetten... en in de hoop dat ze hierdoor
veel nieuwe vrienden en volgers zullen krijgt!
Liebster is Duits en betekend "liefje"of "geliefde"
maar je kunt het ook vertalen als "favoriete".
 
Deze award werd aan mij gegeven door MissFrodo
Dankjewel Esther!!
 
Nu begreep ik dat ik aan de beurt ben om deze award aan anderen uit te delen.
Maar vind het niet helemaal eerlijk dan aangezien ik maar 5 volgers heb hahaha.
Dus misschien eerst maar even meer volgers zien te krijgen?
 
Hoe dan ook... Ik vind het wel erg leuk dat ik hem heb gekregen.
Je voelt je toch weer gewaardeerd.
Ik zal zeker me best doen om mijn blog leuk en levendig te houden.
En hoop in de toekomst meer volgers te krijgen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten