zaterdag 3 maart 2012

Ideale huisvrouw?

Bestaat die? nee tuurlijk niet!
Maar is soms wel leuk om je best te doen om de ideale huisvrouw uit te hangen toch?

Zo'n dagje heb ik vandaag volgens mij.
*Mijn was die voor het eerst dit jaar buiten hangt
*Broeder gebakken voor manlief omdat hij daar zo gek op is
*Tussendoor nog een beetje breien, want het truitje moet natuurlijk ook nog wel een keertje af.


Zou ik geslaagd zijn?
Vrees van niet. Maar het antwoord stond hierboven eigenlijk ook al wel: zij bestaat niet.
Vanmorgen had ik al wat boodschapjes gedaan, maar kwam zojuist achter dat ik brood ben vergeten te kopen. Gelukkig moet ik nog die kant op om 2 rozen te kopen. Wie weet verwen ik mezelf dan toch ook nog even met een bosje bloemen. Want vind wel dat ik het goed doe vandaag!

Dus vrouwen! Geef jezelf af en toe een schouderklopje, een complimentje. Want ieder doet het goed op zijn manier!!

1 opmerking:

  1. Jij krijgt van mij de Liebster Award!

    Deze award wordt uitgereikt aan bloggers met minder dan 200 volgers om
    ze eens extra in het zonnetje te zetten… en in de hoop dat ze hierdoor
    veel nieuwe vrienden en volgers zullen krijgen!
    Liebster is Duits, en betekent ‘liefje’ of ‘geliefde’ maar je kunt het
    ook vertalen als ‘favoriete’.

    De regels zijn:
    1. Bedank de gever van de Award door een linkje te plaatsen naar zijn blog
    2. Kies vijf blogs uit die je deze Award zelf wil geven en laat ze dat weten
    3. Plaats de Award op je blog
    4. Bask in the love from the most supportive people on theblogshare-other bloggers.
    Tja, hoe vertaal ik dit nou fatsoenlijk… maak er maar wat moois van
    5. Tenslotte de beste regel van allemaal…. heel veel plezier, geniet van het leven en maak met je blog de wereld een beetje mooier!

    Ik vond het leuk om door te geven, maar voel je vrij om het hierbij te
    laten hoor! (Ik ben zelf niet zo van de “kettingbrieven” ).

    groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen