dinsdag 22 november 2011

voorbereidingen voor DE dag van Jamie

Vandaag een drukke dag achter de rug, maar heb een hoop gedaan.
Als eerste kwam Marjan mij vandaag even op weg helpen met me huishouden (hulp via st. reset) terwijl Jade naar de psz was. Eettafel weer opgeruimd, gestofzuigd en ook de tractatie van Jamie gemaakt:
Daarna ben ik op pad gegaan. Wilde nog graag even een groot verpakking eieren hebben en kip bij de turk vandaan.
Vervolgens op naar de action. Even nog wat knutsel spullen gekocht voor Jamie der verjaardagsfeestje van morgen. Hebben nu weer glitter in huis, 3d vellen, scharen, lijm, 3d plakkers. We kunnen er lekker tegenaan morgen dus. Wil gaan beginnen met kip en patat, dan knutselen en als afsluiter nog een kleine bingo zonder verliezers. Iedereen krijgt een cadeautje als het afgelopen is.

Zaterdag heb ik de taart van Jamie gemaakt en vind hem aardig goed gelukt eigenlijk! Zondag hebben we het al gevierd met de familie en mochten toen deze taart aansnijden.

En om Jamie nog even extra te kunnen verwennen met al die partys heb ik het wikkelrokje af voor haar echte verjaardag morgen. Want tja.... morgen is ze echt jarig!
knopen zijn ter afwerking
achterkant van de wikkelrok
hij zit vast met behulp van druk knopen. Aan elke kant 1.

Vandaag kwam ze huilend thuis, ze was namelijk der vestje kwijt geraakt bij de gym en volgens haar was het der lieverlingsvest... Ik was totaal niet boos (dat is nieuw voor mij) of wat dan ook. Heb der beloofd een nieuw lievelings vestje te maken en weet al precies wat ik ga maken dan voor der. Een gilletje van schapenvacht. Moet alleen nog even bedenken waarmee ik hem ga voeren of hem eventueel toch 2 kanten draagbaar doe....
Maar nu kijken we weer te ver vooruit. Eerst morgen der feestje en dan een jurkje van Jade. Was eerst van plan om voor haar een broek te maken met het stofje hierboven, maar ze wil zelf graag een jurkje.... Tja ze begint een leeftijd te krijgen van dit wil ik he...

Maar nu moeten we weer even aan de slag: ertwensoep aan zetten met stokbrood gehakt uit de oven! Lekker makkelijk, zodat we nu wat meer kunnen ontspannen. Vanavond alvast de kip plukken die ik heb gekookt voor de witte-wijnsaus van morgen. Dat wil Jamie zo graag eten morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten