donderdag 17 november 2011

onverwacht goed bezig geweest

Mijn eerste blog bericht... Tja wat zet je neer, waar begin je?
Vandaag was me dagje anders dan gepland. Me schoonzus belde af dus moest me dag, of eigenlijk me ochtend, anders invullen. Jade gaat 4x per week naar de psz dus had even ruimte voor mezelf. Eerste uur heb ik gewoon niks gedaan en in het laatste half uur heb ik nog gauw het ledikantje wat op haar kamer stond uit elkaar gehaald, zodat me man hem naar zolder kan brengen. Jade slaapt al een hele tijd in der grote bed en eigenlijk was me bedoeling dat ik een bankje ging maken van het ledikantje. Maar toch besloten het niet te doen. Daarna nog even gauw boven beetje stofzuigen en toen was het alweer tijd om Jade op te halen.

Ik hoopte zo dat Jade vanmiddag even wilde gaan slapen zodat ik zelf ook me ogen kon sluiten. Had geluk vandaag! Heb echt even bij kunnen tanken al ben ik nog wel moe.
Vanavond lekker ontspannen op de bank met een hopelijk romantische komedie die op tv komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten