zaterdag 19 november 2011

mijn nieuwe aanwinst

Ik leg weer eens de lat te hoog voor mezelf. Moet nog een hoop leren maar goed. De dag is bijna voorbij en mag absoluut niet ontevreden zijn over vandaag.
Zaterdag is voor de meeste mensen een weekend dag. Maar voor mij niet helaas. Op zaterdag moet mijn man vaak werken en zo ook vandaag. Dit betekend dat de zorg voor de meiden op mij rust en ondertussen nog van alles moet doen. Vandaag had ik 3 dingen op het lijstje staan: taart in elkaar zetten (een bol vorm) zodat we hem vanavond kunnen aankleden, boodschappen doen en de rok afmaken die ik voor Jamie aan het maken ben.
Was vanmorgen begonnen met de boodschappen en vanmiddag de taart gedaan. Ik was kapot erna. Dus even mezelf uit gezet en lekker even languit liggen op de bank terwijl de kinderen tv kijken. Volgens mij ben ik zelfs nog even in slaap gevallen al was het maar voor even. Erna ben ik even in de douche gestapt en me meiden erna verwend met wat nootjes.
Ben weer helemaal op adem gekomen en misschien dat ik na het eten nog wel even energie heb voor die rok. Hij hoeft ook nog niet persee af vandaag, zolang ze hem woensdag op der verjaardag maar aan kan. Morgen vieren we haar 9de verjaardag! Vandaar de taart. Het gaat een dolfijnen taart worden.

Oja heb vandaag nog wat oud nieuws gescoord!! Vanmorgen stond bij het grofvuil 3 ladenkastjes. 2 witte breden en 1 smalle zwarte. Ik was ze helemaal vergeten totdat Jamie erover begon. De witte waren helaas al weg maar de zwarte stond er nog. Die gelijk mee naar huit genomen, schoongemaakt en gelijmd en hem onder me werktafel neergezet :-D

Mmm sorry het is een beetje chaotisch geschreven maar ja me dag is ook wel een beetje chaotisch vandaag ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten